Databáze map » 2017-01-10 » Lords Of The Middle 2.0.3 BETA.w3x » Vyberte si rasu, Nicte svojich nepriatelov, Spojeny income, 3 cesty ak ... více

Přeji příjemné časné ranní hodiny, právě je: 25.06.17 - 05:30                          Nejste přihlášen » Nová registrace » Přihlásit se



DotA článek

World Editor - spínače


Návod na World Editor - jak pracovat s počasím, nastavit a naplánovat respawn útok jednotek, nastavení hudby, nastavení omezení levelů hrdinů, nastavení zvětšeného počtu potravin, další dlaždice atd...

Tento návod slouží začátečníkům.

Počasí

1) Vytvoříte si oblast, kde budete chtít mít počasí, které si sami vyberete.
2) Vyberte údálost map initialization. Můžete to chtít i jinak, třeba že počasí se zpustí teprve, když zemře jednotka. To uděláte tak, ze si dáte jako událost Jednotka - Specific Unit event a vyberete si jednotku, která musí umřít, aby se počasí zpustilo.
3) Vytvoříte si nový spínač Prostředí - Create Weather effect.
4)Vyberte si na kterou oblast to budete chtít a poté si vyberte jedno z počasí, například Snežení Northrendu.

Hudba

1) Otevřete si nejprve Editor zvuku ( F5 )
2) Vyberte si, co budete chtít použít, jako muziku. Já si například vybral v music-mp3-PH1 a pak v iterních sem si vybral Heroic Victory.
3) Klikněte na určený zvuk pravým tlačítkem myši a klikněte na POUŽÍT JAKO HUDBU.
4) Otevřete si editor spínačů. ( Pokud budete chtít hned po načtení mapy vyberte událost Map initialization, pokud po zemření jednotky, vyberte Jednotka - Specific unit event, pokud po splnění úkolu, nebo v animaci, když budou mluvit, tak to se dozvíte v dalším Návodu World Editor).

!!! Takže si vyberete událost například Map initialization a ve spínačích si najděte zvuk. Vyberte si Zvuk - Play Music a potom si vyberte PH1. Heroic victory si dejte třeba až zemře daná jednotka, kterou si vyberete Pokud budete chtít, aby se hudba zastavila je to snadné. Stačí nastavit třeba, že po 400 sekundách vyberete Zvuk - Stop music a hudbu si vyberete takže u mě PH1. Vyberete si bud'to zeslabování na závěr, nebo okamžitě.


Větší level hrdinů, zvýšený počet potravin

Tohleto nejsou spínače, ale ptá se na to většina lidí, takže to sem píši.

1) Nahoře ve World Editoru máte napsané například: Nástroje, scénář atd...
Vyberte si Pokročilý - Konstanty hratelnosti - Zakřížkujte: Použít vlastní konstanty hratelnosti.
2)Poté si najděte Limit potravin nastavte třeba na 450. Potom si najděte Maximální level hrdinů a nastavte třeba na 1000.

Hrdina - experience

Tímto spínačem, když hrdina dosáhne požadováného lvlu, přestanou mu jít expy.

1) Událost si vyberete Map initialization.
2) Vyberte si činnost Hrdina - Set level. Vyberte si hrdinu a potom, jaký lvl musí mít.
3) Nakonec si vyberte činnost Hrdina Enable/Disable

!!! Experience gain. Vyberte si jednotku a nastavíte. Když budete chtít nastavit, aby hrdinovy zase šli expy, ale teprve až když třeba dorazí na určenou oblast, byste měly zas zvládnout sami.
Vypnout.


Dlaždice

Tímto myslím, jak si vyberete nějaké dlaždice, které patří k Ashenvalu, nebo felwoodu a podzemí. Lidi se na to také většinou ptají, proto to sem dávám.

1) Takže si vyberte Pokročilý - Upravit sadu dlaždic
2) Poté si odkřížkujte : Použít vlastní sadu dlaždic a ukáže se vám další Textury.
3) Tam si vyberte třeba Pustiny a ukážou se vám textury pustin. Vyberte su třeba oblázky a přidejte si je.
POZOR!! Ne všechny můžete přidat. Nějaké můžete jen vyměnit, některé můžete přidat!!

Útok jednotek

Tím útokem jednotek myslím to, že na dané oblasti se jednotky respawnou a poté zaútočí.

1) Vytvořte si 3 spínače. Jeden pojmenuje Utok, druhy respawn , treti StopRespawn
2) Klikněte na druhý spínač a vytvořte si událost - Čas a vyberte si Periodic event a nastavte to na 20 sekund třeba. (POZOR-čas se v tomhle počítá jako herní čas!!!!)
3) vyberte si činnost - Jednotka - Create unit facing angle. Vyberte si jakou jednotku chcete, aby se respawnovala, v jakém počtu a na jaké oblasti.( Můžete to udělat víckrát tuto činnost a pokaždé jinou jednotku)
4) Vyberte si první spínač a nastavte událost Jednotka - units enters region.
Nastavte podmínku Player comparasion a nastavte tam barvu hráče, který se bude respawnovat. U mě modrý. Nakonec si vyberte činnost Jednotka - Issue order a targeting point. Nastavte tam Triggering unit - Reakce na události - Triggering unit. Poté si nastavte PŘESUN S ÚTOKEM NA a nakonec vyberte oblast na kterou musí útočit. ( Když nastavíte, že musí útočit na jednotku, budou vše ignorovat a budou chtít útočit pouze na zadanou jednotku.)
5) Pokud budete chtít, aby se spínač vypnul můžete to udělat několika způsoby. Já si vybral tento: postavte tam nějakou budovu a vyberte třetí spínač a nastavte událost Jednotka - Specific unit event. Vyberte tu budovu. Nakonec vyberte činnost Spínač turn off a vyberte si druhy spínač RESPAWN.


Maličkosti

Tady je dalších pár maličkostí. Tyhle velmi jednoduché věci jako Jednotka - Kill, Explode, Change color sem píši, protože se mě na to asi 2x ptali.

Když budete chtít, aby se hrdinovy při animaci, nebo poté, nebo někdy jindy, třeba po zabití jednotky, nebo splnění úkolu oběvil nějaký item, udělejte to takhle.

1) Činnost Hrdina - Create item for Hero. Vyberte si jaký item a potom, jaké jednotce se to dá.

Když budete chtít, aby jednotka zmizela, nastavte to takto:

1) Jednotka - Hide
2) Jednotka - Unhide ( tím se vám zas jednotka ukáže, když budete chtít )

Když budete chtít, aby jednotka zemřela, nastavte to takto:

1) Jednotka - Kill
2) Jednotka - Explode

Je to vlastně jedno a to samé. Když budete chtít, aby jednotka - peon například pracovala - težila dřevo, je to též velmi jednoduché.

1) Událost si vyberte sami, kdy začne těžit. Činnost = Jednotka - Issue order with No target.
Potom si jen vyberte jednotku a co musí začít dělat. Může těžit dřevo, pěšák může začít bránit. Jednotka se zastaví atd.

Když budete chtít, aby jednotka změnila barvu.

1) Jednotka - Change color. Potom si vyberete jen jednotku a jakou barvu.

Když budete chtít někde po nějaké události, splnění úkoly, zabití jednotky atd. vyvolat nějaký efekt je to zase snadné.

1) Najděte si činnost Zvláštní efekt - Create special efekt at point. Vyberete si na jaké oblasti a jaký efekt.
2) Když budete chtít na jednotku, vyberete Zvláštní efekt - Create special efekt on unit.

Úkoly

Tohle je nejlehčí způsob co znám, jak vytvořit spínač na úkol.

1) Vytvořte si nový spínač a pojmenujte ho třeba úkol.
Událost si musíte vybrat sami. Bud'to se úkol objeví jak vstoupíte na danou oblast, nebo zemře jednotka, nebo hned po načtení mapy. Nebo nemusíte dávat žádnou událost a prostě úkol se vytvoří hned po animaci to je na vás. Já si ale vybral událost Jednotka - Specific unit event.
2) Poté si vytvořte činnost Úkol - Create Quest. Určíte zda je nezbytné, nebo volitelné. Ty dvě ostatní na výběr, to je spíž pro ten spínač, když děláte úkol složitější. Já si vybral nezbytné. Musíte si vybrat jak se bude hlavní úkol jmenovat, poté nějaký úvod úkolu a nakonec, jakou ikonku úkol bude mít.
3) Vyberte ci činnost Set Variable. Vytvořte si novou proměnnou. Jméno proměnné určíte sami a potom Typ proměnné vyberete ÚKOL. Odsouhlasíte to a nastavíte to, jako Last Created Quest.
4) Nakonec si vyberete činnost Úkol - Quest message a vyberete si Objevený úkol a poté napíšete o co de. ( Ne dlouze :D, jen menší úvod )
5) Vytvořte si další spínač a pojmenujte ho například: ÚkolSplněn
Jaká údálost se musí odehrát, aby byl úkol splněn si zase musíte určit vy. Já si vybral Jednotka - Specific Unit Event.
6) Vyberte činnost Úkol - Mark Quest As Completed. Vyberete si proměnnou a poté si vyberete Dokončeno.
7) Nakonec si vyberete Úkol - Quest Message a vyberete si Úkol splněn a napíšete tam třeba Hlavní úkol splněn - Zabití Hospodského :D

Ovšem úkol nemusí být splněn......
To byste ale měly dokázat sami. Vyberete si událost která by se musela stát, aby úkol nebyl dokončen. Například : Když zahyne určený paladin. Nebo když se dostane nepřítel na nějaký určený terén atd....

Aby úkol tedy nebyl splněn sem už návod psát nebudu, protože to byste už měly zvládnout v pohodě sami.


Když budete chtít, aby byla nějaké oblast vidět najděte si činnost Viditelnost - Create Visibility Modifier region. Poté si vyberte zapnout, za jakého hráče a jakou oblast. Když to budete chtít vypnout to je samozřejmné co udělat. Můžete také vybrat circle místo region. To je spíž lepší, než region, ale každému se něco líbí více

barevné texty

Jednoduchý krátky tutoriál o tom, ako v editoru napsat barevné texty

Je to vlastne vežmi jednoduché. Jde tam o nejaký ažký hexadecimálny kód, ale to je teraz jedno. Máme nějaký text, barebným ho spravíme tým, že pred neho dáme "|cff" , samozrejme bez úvodzovek.

A za to ide 6 číslo, první dvě udávajú něco ako jas a kontrast pre červenú, další pro modrú, a poslední dvě pro zelenů. Ich hodnota je teda hexadecimálna, čiže 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,A,B,C,D,E,F.

Za toto ide samotný text, a barebnost ukončíme "|r"

Pár příkladů
|cffFF0000ČERVENÁ|r
|cff0000FFMODRÁ|r
|cff00FF00ZELENÁ|r
|cffffcc00ŽLUTÁ|r

tady

No to by bylo tak všecko.




Napsat příspěvek
                   
arturius awatárek autora příspěvku
zdenekkymlicka@email.cz
Příspěvků: 1
Hodnost: newbie

2013-09-18 20:59:21

Rodimuh awatárek autora příspěvku
Grom.A@seznam.cz
Příspěvků: 2
Hodnost: newbie

2013-05-27 15:48:34

boucek01 awatárek autora příspěvku
bouckova.dana@seznamcz
Příspěvků: 1
Hodnost: newbie

2012-04-20 20:23:10